10 November 2011

Hari itu hari selesa

Eight One One Two Thousand and Eleven, Hari itu hari selesa untuk kali pertama kami bergaduh. Gaduh pasal benda yang tak masuk akal. Nahh dia buad aku menangis seriously air mata aku mengalir masa tu. Hari itu hari selesa, Petang tu phone kesayangan aku rosak kemudian malam tu ejam pula cari pasal dengan aku. Alahai sangat stress =='

Conversation between Jam and Amiee :

Lepastu, aku terus off, off phone juga. Sumpah masa ni aku stress sangat aku taktahu nak cakap apa lagi masa tu. Masa tu dah lewat tapi aku takboleh tidur aku dah macam orang hilang akal aku tak pernah jadi seteruk ni. Tak lama lepastu aku on balik phone. And i got 2 misscall && 1 new message dari ejam

Conversation between Jam and Amiee :

Ejam : Amiee, it's bout my mom that we're just takin' bout. Sumpah i'm joking sayangg. You seorang ja, you seorang ja okay. Sorry prank macam ni. sayang, please

2 minutes later :

Ejam : Heyy i joke okay. Abiee just joking. come on hunn. Pleasee, Text something if tana cakap dengan i
Amiee : Enough, berhenti drama tamil
Ejam : It's not tamil, it's hindustan sayangg
Amiee : Pergi ja lah kat dia, Dia lagi better
Ejam : Heyy you joke right ?
Amiee : Ehh mulut i berdarah
Ejam : Jangan tarik kulit kering tuh
Amiee : Dah menyampah tarik ja lah. Takda kerja pun nak buad
Ejam : Apa ?
Ejam : Amiee, part mana yang you ta faham haa ? I joke pasal tadi okay
*Ejam call tapi aku ignore
Ejam : Lumayan amiee, lumayan amiee. Teruskanlah  sikap macam tu
Amiee : Apa apa ? Takpa lha.
Ejam : Takpelah, you tana cakap dengan i kan, I na tidur ja macam tu byee
Amiee : Eh manada lha, Okay takpa lah. Esok you kerja kan ? Pergi lah tidur
Ejam : That's all ?
Amiee : ----'
Ejam : You marah lagi ?
Amiee : Eh i okay lah. Ta marah dah
Ejam : Pape jelah, Byee

3 hours later :
Ejam : Satu benda yang i ta suka is gaduh dengan you. Berenggang dengan you. I ta patut kenakan prank macam tu. I patut fikir keadaan you. I'm sorry if i've become unperfect to you now. Takecare budak comel
Dalam banyak-2 benda satu ja aku risau kemudian takut, Takut hilang kau doe. Aku just nak satu relationship yang sempurna dan serious. Bukan kau seorang ja yang jadi macam tu, aku pun sama sumpah aku sampai tak boleh nak tidur sebab fikir pasal kau. Arghhh shit mann ! I hope lepasni kita tak gaduh macamni lagi sebab aku memang tak boleh even baru beberapa jam bergaduh aku dah jadi gila tahuu ? Iloveyoudoubletriple !   Ashe Amiee